koncentrace chloridu pro leptani

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 14:24:13 CET 2004

On Sat, 16 Nov 2002, AZE wrote:

> stupnicemi do 1,6 resp. 2mA a 80V? Nebo kdo by takove
> stupnice mohl udelat? Nejde o zadnou superpresnost,
> nemusi se cejchovat a rysovat individualne jako v Metre,
> jde spis o indikaci..

Ja jsem si stupnice udelal (ale pro MP45) v ZonerCalisto4 - ma docela
dobrou funkci vicenasobne kopirovani po krivce, takze vyrobite carku
a nechate ji Xkrat zkopirovat podle casti kruhu.

> Chtelo by to ale neco s peknym designem.

Tiskl jsem to na inkoustovce na kvalitni papir gramaz 140, pak jsem to
ostrihal podle tvaru toho originalniho plechu co je uvnitr a misto nej
to tam prisrouboval. K nerozenani od originalu.