32 bitove NEC

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:24:12 CET 2004

No tak pokud Vam jde jen o to, tak clovekohodina
vyvoje u nas stoji standardne 2500Kc, ale samozrejme
zalezi na projektu, jak je to slozite, na jak dlouho
to je atp. Proste i to je informace velice obecna :).

BTW, ja se s tim ASM pro 8bit NEC desne loudam.
Za poslednich 14 dni jsem do toho psal asi tak
pul hodiny. Proste neni to neco co by horelo
a tak to take podle toho vypada casove :(.
Navic jsem toho v posledni dobe spise vice umazal
ci upravil nez by pribylo neco noveho.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Ctirad Kone?n? [mailto:ck@cbox.cz]
Sent: Monday, November 18, 2002 1:02 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: 32 bitove NEC

Diky za rozbor. Ja jsem si jen chtel porovnat, jestli se treba neprodavam
moc levne.
Jinak programator pro NECy dodelavam, rad bych si ho pak vyzkousel i na
V850. Ma-li je nekdo v supliku.
Ctirad Konecny

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002