Renault 21 GTD, ventilator, kde?

Egon hv-news
Středa Březen 17 14:24:12 CET 2004

Vetrak je pristupny pod predni palubkou asi v polovinele blize ke
spolujezdci.
Nejcastejsi zavadou je spaleni rozb?hoveho termistoru v odporovych
predradnicich
pro regulaci rychlosti toceni. Ta kostka je ze spodu vetraku umistena
do proudu vzduchu kvuli chlazeni.
Termistor staci proklemovat.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Roman
Sent: Monday, November 18, 2002 8:36 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Renault 21 GTD, ventilator, kde?

Zdravim vsetkych diskutujucich!

Potrebujem poradit s nasledovnym problemom. Odisiel mi ventilator v kureni v
Renaulte 21 GTD. V sobotu som to pozeral, ale nenasiel som ho. Neviem, ci sa
nachadza niekde v palubovke, alebo je niekde v motorovom priestore. Ak to
nahodou niekto vie, nech mi poradi. Teraz, ked je zima, je to dost blba
porucha!

Diky za kazdu radu!!!

Roman

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002