Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:24:11 CET 2004

A z jakeho duvodu myslite ze je lepsi prepinat CS. Ta cidla funguji v
kontinualnim rezimu a zmerenou teplotu ukladaji do vnitrniho registru. Kdy
si tu teplotu z neho prectete je uplne jedno. Chtel jsem multiplexovat
datove linky kvuli eventuelnimu snimani vsech cidel najednou. Behem taktu
stihnu precist vzdy vsechny datove linky.

Nevite jak muze byt dlouha ta sbernice?

RadekCX