PIC 12F675

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:24:11 CET 2004

Rozumnym napsanim softu s pocitanim doby
instrukci muzete dosahnout zmeny delky
pulsu v kroku odpovidajicim jedne instrukci,
tedy 200ns pri 20MHz taktovani (u onech PIC).
Sice to ma par "hacku", ale obecne receno
lze tu PWM softem udelat velice slusne.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Rousek Libor [mailto:Libor.Rousek@truk.siemens.cz]
Sent: Tuesday, November 19, 2002 8:58 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: PIC 12F675

Dobry den,

v soucasne dobe hledam nejaky procesor s minimalnimi rozmery, ktery by mel
A/D prevodnik a PWM vystup. Narazil jsem na tento procesor, ktery by mne asi
vyhovoval, jen nema ten PWM vystup. Chtel bych se zeptat nekoho zkuseneho,
kdo s PICi pracuje, jestli je realne programove pomoci citace vyresit PWM s
delkou pulsu asi 70 us, mezera mezi pulsi jen kolem 2 us. S PICi jsem zatim
nedelal a nechce se mne to studovat drive, nez budu vedet, ze je to to prave
orechove :-)
Krome generovani tohoto signalu uz toho moc na praci mit nebude, precist
hodnotu na vstupu A/D a podle toho nastavit nejake vystupy.
PWM ma az PIC 16C72, ale ten nevyhovuje z hlediska velikosti...
Pokud ma nekdo tip na jiny procesor, tak uvitam. Podminkou je maximalni
vyska pouzdra asi 1,4 mm.

Dekuji,
       Libor Rousek

-------------------
Libor Rousek
Siemens NST
Volanovsk? 516
541 01 Trutnov

tel.: +420 499 903561
       +420 605 273759
fax: +420 499 903305
mailto:libor.rousek@truk.siemens.cz
http://vinnetou.site.cas.cz:8000/rousek

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002