Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:24:11 CET 2004

>Ale sam jsi psal, ze to je ukladani energie v dobe, kdy neni odber, takze
>voda ma cas se promichat a nebude dochazet k vytlatlacovani " teple vody
>studenou.

Ale to rozvrstveni te vody bude vzdycky. V takhle vysokem sloupci vody
nebude teplota nikdy stejna. Je to neco podobneho jako na rybnice v lete.
Take mate na hladine vodu jak kafe a 2m pod hladinou je to jak led. A voda v
rybnice take stoji a nikdo ji nemicha.
Pravdepodobne to souvisi s menici se hustotou vody a i jeji anomalii co se
tyka zavislosti hustoty a teploty.

>Na druhou stranu - cena cidla * 20 = hodne penez (relativne dle uhlu
>pohledu).
>
>Dvacet cidel jsem vzdy resil DS1820 na trech dratech. Ale jsme zase u ty
>ceny. (100 - 200Kc dle zdroje) * 20 = zase moc penez ...

To ano na druhou stranu 4000Kc je cena jednoho radiatoru. :-)

RadekCX