Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Petr Lupinek plupinek
Středa Březen 17 14:24:11 CET 2004

>No nevim bojler se mi ohrival vzdy v noci. A pak se z neho cely den brala
>postupne voda. Nijak jsem nepozoroval, ze by se treba ta voda treba do
>vecera promichala. I vecer kdyz jsem se myl a rozhodl se bojler vybrat tak
>to obdobi "varovani" bylo neskutecne kratke. :-)

Odbocujeme sice od temat konference, ale ta voda je promichana uz od
vecera, a ma po urcite dobe v jakemkoliv bode konstantni teplotu (s
primhourenim oka ..). Kdyz se zacnes sprchovat, zacne studena voda tlacit
teplou vodu, aby se tato vubec dostala do tepleho kohoutku (co by ji jinak
pohanelo, nez 6 atm z radu ???).

A uz zase zpatky k elektrice ...

S pozdravem

Ing. Petr Lup?nek