Eagle 4 - dva problemy

Martin Novák mnk
Středa Březen 17 14:24:11 CET 2004

Zdrav?m,

1. Nov? listy sheet se sma?ou p??kazem REMOVE .x kde x je ??slo
listu. a mus? b?t p?ed n?m te?ka.

2. tento probl?m jsem m?l jen p?i pouzit? tisk?rny PDF Factory. P?i
tisku na tisk?rnu HP DJ 640 i na jin? (laser) bylo v?e v po??dku. Tak
to bude asi ovlada?em na tisk?rnu.

S pozdravem Martin Nov?k.
> Od: "Jan Zela" <zela@sin.cvut.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Mon, 18 Nov 2002 22:49:46 +0100
> P?edm?t: Eagle 4 - dva problemy
>
> Dobry den,
>     potreboval bych poradit s Eagle.
>
> 1. problem: ve schematu jsem omylem pridal nove sheety a rad bych
se jich
> zbavil, nicmene jsem neprisel na to, jak to udelat
> 2. problem: pri tisku na tiskarne musim pouzit font "vector", jinak
se
> popisky nezobrazi, coz se problem zejmena u schematickych znacek ze
> [...]

Ak?n? nab?dka Volkswagen Polo nyn? na Volkswagen Leasing s nulov?m nav??en?m a akontac? ji? od 30%.
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.volkswagen.cz/podzimnifascinace