redukce S-video do TV

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:24:07 CET 2004

Nojo, jen?e tyhle lacin? konvertory maj? rozmazan? obraz a cena je
srovnateln? se star??m 15ti palcov?m S-VGA monitorem.

Ono taky z?le?? na tom, pro? vlastn? tahat z po??ta?e obraz na TV. Pokud je
to kv?li p?ehr?v?n? film?, tak je lacin? konvertor k ni?emu a na prezentace
taky.
A pokud se jedn? o chud?ho studenta, kter? se dostal k n?jak?mu PC, tak
lacin? monitor za p?r stovek ud?l? mnohem lep?? slu?bu ne? televizor a
nekaz? o?i.

Zdrav? PavelK

imnifascinace