redukce S-video do TV

prichy@volny.cz prichy
Středa Březen 17 14:24:07 CET 2004

Jednou jsem o to jiz prremislel, dokonce nekdo na konfere Dekphi chtel i
predelat ovladac
na nejakou rozumnou sychro. frekvenci, ale nevim. Pokud jde o RGB mel jsem
nekde
planek a i jsem dodelal modul do televize (chodici). Jel jsem pres to ATARi
800 ale na PC
ta synronizace Oh! Ninak na doporuceni "Kup si grafiku s TV" : mam Rivu,
obcas si pres ni pustim
film, ale cist ve woknech text pod ikonama no to snad ani nejde.
       Prichy