Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:24:07 CET 2004

On Wed, 20 Nov 2002, VA Elektronik - Andel Vladimir ing. wrote:

> Je to presne receno. Ja ted budu takovy mustek delat do aplikace, kde se
> usmernuje 12V 10A a kde bych mel problemy s odvodem tepla. Ty fety budu
> spinat na zaklade napeti mezi D a S. Nesmi se to sepnout uplne, musi se tomu
> nechat ubytek napr. 50 mV i pri malych proudech, aby ten zesilovac mohl
> podle neceho poznat, kdy ma rozepnout. Jeste uvidim, co to bude delat, az to
> bude hotove. Pripadne dam vedet.
> Andel

Co tam planujete dat za tranzistor ? Vychazi to na Rdson 5mOhm . Kdysi
jsem to pocital a vychazelo mi to se schotkami tak nastejno (pro napeti
okolo 50V) a pri vyssich napetich byly diody vyhodnejsi.