Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

pf pfz
Středa Březen 17 14:24:06 CET 2004

Neni nad to kdyz sledovany objekt zkouma sam sebe. Me je jedno co kdo
vyzkoumal, dokonce je mi jedno jestli mate podlahu 60st nebo jen 25st.

Ty stavy nevolnosti byly samozrejme extremni pripady.

Nicmene muzete spolehlive rict, ze to nemuze napr. pusobit na Vasi psychiku
nebo treba na psychiku Vasi zeny, deti? Vzdyt se to muze treba projevovat
jen zvysenou podrazdenosti.

RadekCX