Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:24:06 CET 2004

Tohle je prece nesmysl! Stejne tak muzou pusobit na neci psychiku steny
pokoje, stresni okna, sucho v panelakovem byte, smog, mesicni
svit,....... Naopak clovek co diskutovany predmet vlastni poskytne
rozhodne verohodnejsi (i kdyz subjektivni) pohled na vec nez veta "snad
na to existuje i nejaka studie".
Rad bych vedel, kdo muze o cem dneska "spolehlive rict, ze to nemuze
napr. pusobit na Vasi psychiku". Kuprikladu na moji psychiku by
negativne pusobilo i topeni drevem (nerad stipam drivi a prikladam do
kotle :-))) ).
Pavel Brychta

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Vicek Radek
Sent: Wednesday, November 20, 2002 7:36 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Neni nad to kdyz sledovany objekt zkouma sam sebe. Me je jedno co kdo
vyzkoumal, dokonce je mi jedno jestli mate podlahu 60st nebo jen 25st.

Ty stavy nevolnosti byly samozrejme extremni pripady.

Nicmene muzete spolehlive rict, ze to nemuze napr. pusobit na Vasi
psychiku
nebo treba na psychiku Vasi zeny, deti? Vzdyt se to muze treba
projevovat
jen zvysenou podrazdenosti.

RadekCX

>-----P?vodn? z?silka-----
>Od: "AZE" <aze@seznam.cz>
>Komu: vicek.radek@ozjc.cpost.cz;<hw-news@list.gin.cz>;
>Odesl?no: ?ter? 19.11.02 17:15:20
>V?c: Re: Mereni tepla v zasobniku vody   max delka SPI
>
>Mame to pres 12 let a jeste nikdo z nas ani zadna navsteva
>(i delsi) nezkolabovala. Prave naopak, vsichni si to pochvalovali.
>Podlaha neni subjektivne na dotek tepla, ale neni studena.
>Neni nad vlastni zkusenost, mnozi dnesni "odbornici" maji znalosti
>jen vyctene a zvlaste pokud se takovych informaci ujme nejaky schopny
> [...]

---
PB: P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002