Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:24:06 CET 2004

Nechate si vyfrezovat do nejakeho plastu nebo i kovu drazku presne na tu
desku a na koncich udelate z drazky prechod na diru pro sroubeni. Ty
prepazky mezi dutinkami v deske take proberete (bude to vlastne sbernej
kanal). Cele to sesadite a slepite.

Je treba dobre zvolit lepidlo. Existuji ale lepidla ktera dobre lepi
polykarbonat i kov a maji dostatecnou pevnost i za zvysene teploty.

Vetsinou se nechava nekolik krajnich dutinek prazdnych (ty uz nesmite
probrat) ktere slouzi k zatesneni trosku problematickeho mista na kraji te
desky. Je dobre tam dat jeste cep zkrz ktery Vam ten zberac zafixuje pri
lepeni.

Jen upozornuji, ze takto mi to bylo popisovano a bohuzel jsem zatim nemel
prilezitost to prakticky vyzkouset. Nechce se mi zbytecne kupovat celou
desku jen na pokusy. Takze cekam az se naskytne nejaky odrezek na kterem to
zkusim.

Jak jsem koupil tak prodavam.

RadekCX