casopisy

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:24:06 CET 2004

Diskuze o skodlivosti podlahoveho vytapeni jsou stejne stare jako podlahove
vytapeni samo a
az doposud nikam nevedli. Faktem je, ze pokud je dodrzena normou dana max.
povrchova teplota
vytapene podlahy melo by vse byt OK. Nicmene vzdy tu bude argument o
fyziologii cloveka, ktery je
konstruovan na opacny teplotni gradient :-))).
Reseni:

Vrele doporucuji stenove vytapeni:
- mnohem priznivejsi prubeh teplot v mistnosti
- nizka setrvacnost topeni (podlahove ma relativne velkou setrvacnost)
- ani teoreticky nejsou problemy s prasnosti
-daji se na to stavet krasne PID regulatory :-)))

Predem upozornuji, s zatloukanim rebiku do sten problemy nejsou,existuje
folie, ktera po prilozeni
na stenu upozorni, kde jsou "hadice" od topeni.