Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Renda Damek rene.damek
Středa Březen 17 14:24:05 CET 2004

Myslim, ze pokud ta trubice bude svisle, tak vubec nevadi ze ten bojler
lezi. Teplota vody se lisi podle nahore-dole, nikoliv vlevo-vpravo.

RD.

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan@geoinvest.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, November 19, 2002 9:49 AM
Subject: RE: Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

> Uz asi pred 20ti letyjsem videl uspesne reseni tohoto problemu, mozna i
patentovane? Byla to sklenena trubice, a vni lukoprenem zalita rada
kremikovych diod, naletovanych tesne za sebou. Pokud je zasobnik
konstantniho prurezu ve svislem smeru, a trubice je v nem na vysku, je
napeti na trubici (musi protekat maly proud) neprimo umerne mnozstvi tepla v
zasobniku. (skutecny vzorecek je trochu slozitejsi, nutno eliminovat ofset
na trubici) Ovsem tvar vaseho zasobniku tuto metodu asi vylucuje.
> Lubor

> Od: Petr Simek
> Odesl?no: 19. listopadu 2002 8:50
> Komu: hw-news@list.gin.cz
> P?edm?t: Re: Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Napriklad