Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

AZE aze
Středa Březen 17 14:24:05 CET 2004

Plne souhlasim, obracejte se na profesionaly. Jenze nekdy je
velky problem je poznat, jako profesional se dnes tvari
kazdy kdo ma zivnostak a na vystave navstivenky a kravatu.
Proto bych to doplnil - overte si to u tech, kteri to maji
v provozu.
AZE

> [...]
| teplota povrchu podlahy 35st.C a vice. Spravne vypocitane podlahove
| topeni vsak nema prekrocit povrchovou teplotu 28st.C a to jeste pouze v
| koupelne. Bezna teplota je kolem 20-25st.C (dle rezimu a pozadovane
| teploty v mistnosti). Takze opet plati, ze je treba se obratit na
| profesionaly, kteri maji zkusenosti a ne na samouky, kteri pouze
| pochopili princip. Vetsinu zimy poustim do podlahoveho topeni vodu o
| max. teplote 30-40st.C a pouze za vysokych mrazu (-20) zvednu rucne
| teplotu na 45st.C (s tim uz si Grasslin neporadi :-( )

| |
| proste
| tam
| |