SMD fen a cuprexit

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:24:05 CET 2004

Je to profi horkovzdusna pajecka Leister. Napriklad se tim naprosto bajecne soucastky daji vypajet. Proste fouknete a pinzetkou odeberete soucastku. Jen nesmite  nastavit moc velky proud vzduchu, to se pak z desky stane volne kluziste SMD soucastek a docela blbe se pak vraci na sva mistecka :-))).
Pajeni pomoci pasty s timhle fenem taky nema chybu. Spejlickou namatlate pastu, prilepite k tomu integrac, fouknete a je to. Nemam jiny duvod to pouzivat, nez ze jsem to chtel vyzkouset na svem bastlu. Pri ruznych opravach profi SMD veci to pouzivam bez problemu.

					Jakub Serych

P.S. Jinak pripajet malovyvodove soucastky jde perfektne i obycejnou ERS 50kou

-----Original Message-----
From: zaloha [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Tuesday, November 19, 2002 5:16 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: SMD fen a cuprexit

Po pravde receno nevidim duvod, proc na SMD pouzivat horky vzduch (btw co je
to ten "fen"?)... SMD montaz delam na malych kusovych modulech uz dlouho
(predtim jsem delal "SMD" ze standardnich soucastek) a nejlepe se mi
osvedcila pistolova pajecka, jak tady uz kdosi jednou rikal. Pro
mnohavyvodove IO pouzivam pajecku s el. regulaci (SOLOMON), malinko pajky a
spoustu tavidla (MTL408) a jde to taky perfektne...

Jirka