programator

MK info
Středa Březen 17 14:24:02 CET 2004

Pokud se jedna o maloserii a nejspis za relativne dobre penize, pak bych
nevahal a pouzil toho Fischera. Pred nejakou dobou chtel za jedno profi
celicko asi 100,- a ma jich plny katalog. Nez se s ti kreslit a pak se
zlobit s prototypy a dodavateli ...
--
Rt

P.S. Kuraci si tu nejak zacinaji vyskakovat ... :-))

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.408 / Virov? b?ze: 230 - datum vyd?n?: 24.10.2002