Omlouvam se za OT: Jak narysovat trojuhelnik?

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:23:58 CET 2004

> vzhledem k tomu, ze se k tomu pripojuje 8x asi 10 metru kabelu,
preventivne
> jsem vsechny vstupy a vystupy oddelil alespon HCT244 a ty jsou v poradku.
Na
> desce je vzdalenost asi 3 cm, tam se asi nic zavadneho nenakmita.

Kdysi jsem delal zarizeni s DTL (obvody MZH, kdo si vzpomene, co to je?) a
tam taky byly dlouhe privody.
Bylo to nejak osetreno, ale nedostatecne.
Tehdy se to projevovalo tak, ze hradla na vstupech prezivaly, odchazely JK
obvody za nimi.
Tehdy jsem prisel na to, ze autor zapojeni dusledne ignoroval doporuceni
vyrobce IO a vymyslel si neco vlastniho.
Kdyz se to prekopalo tak jak to melo byt podle vyrobce IO, tak se to
spravilo.