seriove rozhrani u "neserioveho" jednocipu

Martin Locker locker
Středa Březen 17 14:23:54 CET 2004

> Dobry den,
>
> chtel bych se zeptat, jestli nekdo nemate nekde v pameti nebo archivu jak s
> jednocipem co nema UART udelat asynchronni seriovou komunikaci bez vnejsiho
> obvodu UART (pouze s vyuzitim bran).
>
> Kdybyste to mel nekdo pro 8048, skakal bych radosti. Ale budu vdecny i za
> nastin problematiky, jedna se mi hlavne o seriovy vstup (vystup by az
> takovy problem zase nebyl, ale kdyz bude, taky budu rad).
>
> Diky moc, JL.

Kdysi jsem pouzil softwarovy UART u 8051, je to z nejakeho AppNotes,
ktere bylo na CD HW, fungovalo to bez problemu.
Davam to jako prilohu, ale mozna jsem to trochu upravil, uz si
nevzpominam (nekamenovat za chyby).
Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz