jaky laser na vyrobu DPS

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:23:52 CET 2004

No tam mi to neda, abych si zase nerejpnul. kde berete tu jistotu, ze v
prubehu zahrivani bodu az k te vyparne teplote vam nezacne horet to na cem
je ta med nalepena?

Ted se asi projevim stejne jako nejmenovany skeptik "JB", ze kdyby to bylo
mozne, urcite by to uz nekdo davno zkusil.

JL.

Odes?latel: Pavel Hudecek <pavelhudecek@seznam.cz>
S vykonem 20 mW to ani nezkousejte (s 20 a vice
mW se da rezat napriklad cerna izolacka, nebo
kreslit na cerny plast). Med se leskne, je znacne tepelne
vodiva a ma podstatne vyssi teplotu tani, o varu nemluve...

Videl bych to na home made CO2. K tomu se take