jaky laser na vyrobu DPS - skeptik

MK info
Středa Březen 17 14:23:52 CET 2004

> Slo jen o to, ze kdyz jednochipu neco chybi (treba pamet), tak si vezmu
takovy, ktery to bude mit a nebudu ho necim "nadstavovat".
> Vyjimky samozrejme existuji, tedy pokud reseni snizi spotrebu, protoze je
to potreba a vysoky vykon neni k nicemu,
>je to lacinejsi, nebo je to proste pro onen ucel znacne prakticke, ma to
opodstatneni, ale nic takoveho jsem tam necetl ci nepostrehl :(.

Podstata je jinde, ne v tom, ze procesoru neco chybi. Obecne vzato je v
nekterych aplikacich vhodne vytvorit "virtualni procesor", ktery je
relativne snadno prenositelny na jinou platformu. Priznejme si, ze S8 je
vhodna opravdu pro relativne jednoduche procesni rizeni, nebo sber dat a ne
pro rychle aplikace s kratkymi reakcnimi dobami. Porovnam-li ji s jinymi
podobnymi "servery", tak jednoznacne boduje pro sve API - o tom se mnoha
ostatnim ani nezda.

> Ale jen muj subjektivni nazor a navic do Vas uz jsem si nerypnul dost
dlouho :))). Prece si toho Simona neumlatime,
>kdyz je nas tady takovych "cernohumorniku" vice :))))).

Tak tohle jako argument beru :-))))))
A ve stejnem duchu - preci necekate, ze sklapnu kufry a budu mlcet :-)))

MK