seriove rozhrani u "neserioveho" jednocipu

Ales Kohout kck
Středa Březen 17 14:23:51 CET 2004

Zdravim konferu,
zvazuji koupi kapeniho pocitace PALM.Proto bych byl velice rad,kdyby mi
nekdo, kdo ma jiz s temito pocitaci zkusenosti poskytl "par" cennych
rad,jelikoz jsem v teto problematice uplny laik.
Slysel jsem,ze jsou tyto pocitace urceny spise na psani poznamek,ale ja bych
je chtel vyuzit pro svou technickou cinnost-jestli by to ovsem bylo mozne, o
tom by me melo presvedcit nekolik nasledujicich dotazu:

Jelikoz jsem vysokoskolsky student, zajima me zajiste jejich cena.Zajimala
by me tedy cena z BAZARU(Brno,PRAHA) techto PALMu a pripadne,ktery byste mi
doporucili:

1) Palm m105 (m100)

2) Palm m125

3) Palm Zire

Slysel jsem o tom,ze do PALM? lze nahrat ruzny software.Zajimaly se me asi
nasedujici (nejlepe jako freeware):

1) Existuje nejaky prohlizec dokumentu ve formatu PDF(v PC Acrobat
READER)

2) Jaky je vhodny prohlizec pro HTML stranky.

3) Existuje nejaky prohlizec obrazku v PALMu.Nejde mi o svetobornou
kvalitu,ale o to je videt.

4) Existuje nejaky programovaci jazyk pro PALMy kompatibilni s
programovacimi jazyky  Visual BASIC, C++ BUILDER apod. pomoci      ktereho
bych mohl pro tento pocitac psat programky.

5) Zabyvam se programovanim jednocipu PIC a proto by me zajimalo      zda
existuje software pro PALM,kterym lze tyto mikrokontrolery     programovat.

6) S bodem 5 uzce souvisi otazka, jak je to s porty?Je mozne je
nejakym zpusobem osetrovat?Kdyz je u PALMu uvedeno,ze ma USB       port je
mozne k nemu pripojit webovou kamerku s vhodnym       softwarem?

-) Slysel jsem i o tom,ze mel nekdo na svem PALMu i AutoCAD.Je i      to
mozne?(toto je jen pro mou informovanost,je mi jasne,ze do    PALM?,ktere
jsem uvedl na zacatku emailu se asi tento program    "nevejde".

Take by me velice pomohlo,kdyby me nekdo odkazal na nejakou literaturu,kde
je nejaky souhrnny clanek o pocitacich PALM.
(O casopise Amaterske radio B 4/2001 vim-lezi prede mnou a proto netreba
pripominat).
Vim,ze v casopise mobility se objevuji vzdy nejake clanky o PALMech a tak
prosim ty, co tento casopis pravidelne odebiraji, zda by mi neporadili, ve
kterych cislech je recenze na ty tri Palmy,ktere jsem uvedl na zacatku
emailu (pripadne i na dalsi ve stejne cenove skupine)nebo zda se nejake
cislo nejak tematicky nezaobira touto problematikou.

Dekuji vsem, co mi pomohou svou radou k memu vyberu.

S pozdravem

   Jaroslav Drozd