Elektrovodivy LAK

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:23:50 CET 2004

Pane Cihelniku,

to je vynikajici napad - skoda, ze jsem to netusil, kdyz jsem nedavno resil zpusob, jak opravit poskozene elektrody na desce skleneneho dotykoveho senzoru. Objevil a koupil jsem zde zmineny pripravek Loctite (jmenuje se Circuit+), je kvalitni, ale jde v podstate o koloidni stribro v nitrolaku, cimz je dana i omezena odolnost proti oteru a chemikaliim a ne zcela vyhovujici adheze ke sklu. Cena je priblizne 300,- Kc za 2g lahvicku. Loctite nabizi i epoxidy plneny stribrem (viz http://www.loctite.cz/electronics/selector_chart/electrically_conductive-SC.htm), mel jsem moznost videt typ 3888 - problem je v tom, ze baleni je urceno k jednorazove aplikaci (jsou to dva spojene PE sacky, jejichz obsah se mnutim promisi) a pri cene pres 1kKc za malinke baleni je to trochu draha legrace...

Znamena to tedy, ze by u Vas bylo uz v soucasne dobe nejakym zpusobem k mani zminene koloidni stribro, nebo vzorek te dvouslozkove hmoty, pripadne toho "cehosi lepsiho"? Muzete sdelit nejake podrobnosti, jak technicke, tak cenove?

Diky

Jirka

Disclaimer: HTML format pouzit kvuli dlouhemu odkazu