(OT) Dancall

J.B.H. hw-news
Středa Březen 17 14:23:49 CET 2004

Mam opacne zkusenosti. Jsem ze severu cech, kde oskar jede na 900, protoze to je misto, odkud se zacalo pokryvat (presneji ze sousedniho "velkomesta"). Cestou do prahy s nedualni telefonem (nokia HF750 nebo 745?? nevim presne) mi signal skonci nekde u mlade boleslavi a to jen diky velke antene na aute. V praze jsem si z toho telefonu taky nezavolal, i kdyz je mozne ze nejake velkodosahove BTS jsou stale na 900.

Ohledne dancala, mel jsem 2 kusy s fW prvni verze, ta druha pry dokazala i datove prenosy (s mensi podporou SW v pocitaci, proste AT prikazy to nebyly) a problem s funkci Go byl. Tusim ze jde o funkci Advice of Charge, zkracene AoC, kterou musi podporovat jak telefon, tak simkarta (original sim GO to samozrejme podporuje :). Docela me prekvapuje, ze kdysi byl kredit pocitan pouze na karte, protoze pokud si v te dobe udelal vlastni SIMku, ktera by mela pristupne funkce chranene PIN2, tak bych mohl volat uplne zdarma, protoze bych si neustale menil limit na karte. Skoda, ze to uz nejde. Jinak k tomu, ze to je mimo jine proto, aby lidi nepouzivali fony co nezobrazuji zustatek, jen to, ze takova treba cement C25 chodi s go normalne, ale zadnej zustatek nezobrazuje a pokud ho chcete zjistit, musite vlest do nastaveni limitu a ono se to na chvili objevi. Mam dojem, ze jurotel C25 taky prodaval nebo ne? A docela se divim, ze rikate ze v dancalu nechodi twist, me v tom twist normaln!
e fungoval, twist zadne limity na karte nepouziva a uzivatel si je muze dokonce nastavit sam, sice posila "tarifikacni impulzy" ale kdyz je telefon nezpracuje tak je to jeho problem.

JBH