PALM

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 14:23:48 CET 2004

> 1) Palm m105 (m100)
>
> 2) Palm m125

- ze sve zkusenosti vim, ze zadna pamet neni dost velka, takze asi tento model (moznost SD/MMC karet!)

Nakup: www.pdaplanet.cz, www.cybex.cz, www.kapesnipocitace.cz apod.

www.palmgear.com, www.freewarepalm.com a mnoho dalsich... Pro prehled je dobry www.palmare.cz...

www.adobe.com

> 2) Jaky je vhodny prohlizec pro HTML stranky.

OffLine www.plkr.org (GPL), krom jineho tam je moznost na nejakem serveru si nechat prevest PDF do tohoto formatu. Jenze predelali
webove stranky a uz to tam nemohu najit...
OnLine EudoraInternetSuit (www.eudora.com), PalmScape a dalsi, info opet na www.palmare.cz

> 3) Existuje nejaky prohlizec obrazku v PALMu.Nejde mi o svetobornou
> kvalitu,ale o to je videt.

viz servery s programy; s pomoci PalmInstall (pinstall.envicon.com) lze do Palma nahrat obrazky bez potreby prohlizece...

> 4) Existuje nejaky programovaci jazyk pro PALMy kompatibilni s
> programovacimi jazyky  Visual BASIC, C++ BUILDER apod. pomoci      ktereho
> bych mohl pro tento pocitac psat programky.

www.palmos.com/dev/tools/ neni sice kompatibilni s VB, CB, ale je to GNU C port pro PalmOS... Tudiz je zdarma... Pochybuji, ze
nekdo z fandu bude mit komercni prekladac. Co je mi znamo, tak druha moznost je CodeWarrior, kde je vice komfortu, ale cena neni
prilis zanedbatelna... :-)

> 5) Zabyvam se programovanim jednocipu PIC a proto by me zajimalo      zda
> existuje software pro PALM,kterym lze tyto mikrokontrolery     programovat.

neni zadny problem toto napsat sam... Snad jen casovy... :-))

> 6) S bodem 5 uzce souvisi otazka, jak je to s porty?Je mozne je
> nejakym zpusobem osetrovat?Kdyz je u PALMu uvedeno,ze ma USB       port je
> mozne k nemu pripojit webovou kamerku s vhodnym       softwarem?

Ne. Palm ma USB slave. USB moc nerozumim, ale pry to je dano tim, ze USM master musi USB napajet, coz Palm neumi...

> -) Slysel jsem i o tom,ze mel nekdo na svem PALMu i AutoCAD.Je i      to
> mozne?(toto je jen pro mou informovanost,je mi jasne,ze do    PALM?,ktere
> jsem uvedl na zacatku emailu se asi tento program    "nevejde".

Myslim, ze jsem o tom nekde cetl, ale je to otazka penez...

www.palmare.cz

> (O casopise Amaterske radio B 4/2001 vim-lezi prede mnou a proto netreba
> pripominat).
> Vim,ze v casopise mobility se objevuji vzdy nejake clanky o PALMech a tak
> prosim ty, co tento casopis pravidelne odebiraji, zda by mi neporadili, ve
> kterych cislech je recenze na ty tri Palmy,ktere jsem uvedl na zacatku
> emailu (pripadne i na dalsi ve stejne cenove skupine)nebo zda se nejake
> cislo nejak tematicky nezaobira touto problematikou.

opet nejlepe www.palmare.cz

Hynek Sladky