jaky laser na vyrobu DPS

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:23:48 CET 2004

Porovnanim 4 postizenych kusu jsem dospel k zaveru, ze to bylo zniceno pres
RS485. Samozrejme, ze oba vodice linky byly chraneny zenerkami 5V6 a
shotkyho diodami proti zemi i proti VCC. Vyrobil jsem asi 5 typu zarizeni s
timto druhem ochrany a vsechny dosud funguji bez jakychkoliv problemu.
Celkem odeslo 4x 89C51 a 3x LTC485, zenerky a diody jsem nemeril, rovnou
jsem je vymenil. Asi tam priste dam transily, jinak nevim. Optocleny by to
asi vyresily, ale byl by problem s napajenim. Nejvice me prekvapilo, ze u
jednoho kusu prezil LTC485, ale 89C51 ne a stale to pro me zustava zahadou.
Co s tim zakaznik delal netusim, samozrejme rekl, ze nic.