Solarni elektrarna trochu jinak

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:23:47 CET 2004

Ta Fresnelova cocka s nejvetsi pravdepodobnosti tam bude muset byt,
protoze rozdeluje prostor do zon na jejichz hranicich PIR senzor
vyhodnoti pohyb tepleho telesa a reaguje zmenou napeti.
Pavel Brychta

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Vicek Radek
Sent: Monday, November 25, 2002 12:15 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: PIR senzor

Nevite nekdo nejake doporucene zapojeni a eventuelne tvarovaci obvod pro

pripojeni subjektu na PIC?

Vcera jsem byl v Baumaxu a maj tam v akci PIR cidlo se zpozdovacem a
cidlem
okolniho svetla za 230Kc. Tak jsem ho koupil a rozebral (udelany je to
strasne) ale v podstate je to za cenu soucastek + rele.
Jsou tam dve desky. Jedna se napajenim a relem a do druhe jiz jde jen 5V
zpatky otevrenej kolektor.

Jeste me nekdo opravte. Chapu to dobre ze ten PIR snimac funguje v
podstate
jako treba fotodioda tedy dava vystupni signal podle intenzity
dopadajiciho
IR zareni a ty Fresnelovo cocky se tam davaji jen kvuli tomu aby to
vyrabelo
pulzy.

Potrebuji totiz jen udelat cidlo ze do objektu nekdo vlezl a potrebuju
mit maly a nenapadny a ta cocka se mi tudiz nehodi je moc videt.

Ted jsem hledal na netu a nic moc jsem nenasel. Porad mi to vyhazuje jen

same hotove cidla.

RadekCX

---
PB: P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.422 / Virov? b?ze: 237 - datum vyd?n?: 20.11.2002