H bridge

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:23:47 CET 2004

UZ menic na 2 MHz bych urcite budil docela jinak, necim na urovni VF
koncoveho zesilovace/vysilace apod. Pred casem jsem tady uvadel link na
rozkreslene zapojeni UZ zvlhcovace - jedna se v podstate o vykonovy
oscilator...

Jirka

----- Original Message -----
From: "Sula Milos" <milos.sula@oku-su.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, November 25, 2002 12:42 PM
Subject: RE: H bridge

> Je to na buzeni ultrazvukoveho menice (do atomizeru). Puvodne jsem
uvazoval pouze o jednom tranzistoru, s piezo menicem v kolektoru a k nemu
paralelne odpor (pro vybiti naboje po rozepnuti), ale ucinnost tohoto
zapojeni by byla mensi (kvuli nutnosti paralelniho odporu a soucasne by
dochazelo k buzeni pouze jednou polaritou). Druhou moznosti je pouziti
paralelni indukcnosti, coz by se zase muselo presne spocitat aby to
neposunulo rezonancni kmitocet a ta ucinnost by zase nebyla moc velka kvuli
ne zrovna idealnimu indukovanemu napeti v civce.

> Milos

frekvence jsem si nevsiml. Ono i s MOSFETy budete podle meho mit na takove
frekvenci silne problemy - mozna to vubec nepujde. K cemu vlastne mustek na
takovych kmitoctech?