PIR senzor

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:23:47 CET 2004

On Mon, 25 Nov 2002, Vicek Radek wrote:

> Ten senzor je v tom pripojenej na LM324 tedy ctyri OZ. Bude to zapojene asi
> podobne jako na http://www.glolab.com/pirparts/appckt.pdf (to je jedine
> schema co jsem nasel) - neni tam ale 4538 a zpozdeni je udelano nekde v te
> casti OZ. Ale nejak nejsem schopen pochopit jak to zapojeni tech ctyr OZ na
> tom odkazu funguje a co to dela.

Ten prvni zesiluje pripadne zvlneni na PIR druhy dela stred napajeni a
posledni dva komparatory ktere reaguji na zvlneni vestsi (po zesileni)
nez +/- 0.6V . Ten 4538 je asi nejaky prodluzovac impulsu spousteny temi
komparatory.

> Ja jsem to vyndal z ty krabicky s cockou a nechal lezet na stole. Bylo to
> moc citlive porad sepnute. Tak jsem ten vystup pritahnul k zemi odporem a
> citlivost se tim zreguluje. Ted to funguje tak ze pokud se priblizim tak to
> sepne a zustane sepnute dokud neodejdu z dosahu. To me ale neajk nesedi s
> tim co bylo receno.

Zkuste se priblizovat ale opravdu velice pomalu. Bez ty fresnelky by to
nemelo sepnout, ale skoro se to neda oblbnout a cim bliz tim je to
citlivejsi.