PIR senzor

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:23:47 CET 2004

On Mon, 25 Nov 2002, Vicek Radek wrote:

> No prave ze se to tak nechova...
>
> Citlive to je az moc musel jsem to ztlumit. A zatim jsem nezaznamenal zadne
> falesne poplachy. Alespon co jsem to zkousel zhruba od 11 vecer do rana co
> to bylo zaple.

To souhlasi - proti tem falesnym poplachum je uz zarizene to cidlo - pomale
zmeny se na jeho vystupu neobjevi.

> Ta cocka asi nepujde bo ja prave potrebuji vyhodnocovat v podstate pruchod
> ve sterbine a nechci pouzit klasickou svetelnou zavoru.
>
> Tzn. pred sterbinou nikdo neni a nebo pred sterbinou je clovek.

Pak asi nebudete mit problem protoze dojde k rychle zmene kdyz si pred to
nekdo stoupne. Ta fresnelka krome toho ze koncentruje tu energii do ohniska
a tak ma mirne zesilujici ucinek, je tam hlavne z toho duvodu aby to cidlo
detekovalo i pohyb po kruznici okolo, ne jen priblizeni a vzdaleni.

Kdyz jdete kolem tak na to cidlo dopada porad stejna energie a nemuselo
by dojit k rozpoznani. Jenze jak je tam ten pas cocek, tak napred to jde
pres prvni a zni ten soustredeny paprsek 'prebehne' pres senzor, pak druha
atd... Takze pohyb kolem cidla se na senzoru objevi jako zvlneni a to uz
projde ven.