vývojové prostredí pro SDCC/AVRGCC - OpenSource

MK info
Středa Březen 17 14:23:42 CET 2004

Mam skromny dotaz: mel by nekdo zajem dodelat vyvojove prostredi IDE pro
SDCC ??

Blahe pameti jsem to zacal psat, ale nejak na to nikdy nebyl dostatek casu.
Cele to je tvorene v Delphi a zayim to umi:
- syntax highlight
- spravu projektu
- find/replace nad souborem/projektem/adresarem
- sledovani externich zmen v editovanem souboru
- volani SDCCcka pro preklad C->asm
- parsovani chyb a presun v editoru na radek s chybou

Neni dodelano
- nastavovani podminek (options) prekladu
- volani SDCC s parametry
- preklad asm->obj
- linkovani
- generovani HEX/BIN
- loader

Necha se to vcelku lehce upravit i na AVR-GCC, pripadne libovolny jiny
prekladac

Klidne to umistim nekam na www.mcu.cz a zalozim k tomu diskusni skupinu
(klidne i maillist). Je mi lito to jen tak zahodit, ale je mi jasne, ze v
dohledne dobe nebudu mit cas to svepomoci dodelat :-(

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://www.mcu.cz/atm