PIR senzor

Jan Zuffa Jan.Zuffa
Středa Březen 17 14:23:41 CET 2004

Mikrovlnne detektory pohybu pracuju
na dopplerovom jave.
ak je zaujem poslem pdf (stavebnica)
so schemou detektora.

jano.

-----Original Message-----
From: Radek a Petra Vickovi [mailto:rvicek@quick.cz]
Sent: Tuesday, November 26, 2002 10:39 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: PIR senzor

Pokud si vzpomenete kde jste to videl budu vam moc vdecny. Ja jsem zacal PIR
zkoumat az po marnem shaneni radaroveho cidla. Funguje to tak ze vysilac
obvykle na f nad 2GHz vytvori elm. pole ktere se po nejake dobe ustali.
Jakmile dojde k naruseni ustaleneho stavu dojde k polachu.

Abych se priznal potrebuji to jako cidlo do autoalarmu. Mam jiz vyvinuty
cely alarm vcetne pageru a vysi to na nejakem cidle. Nechce se mi to nechat
jen na dvernich spinacich. Myslel jsem ze ten PIR umistim do prostoru pod
volant aby snimal prostor nohou a sedaku alespon u ridice. Pokud budu moci
vynechat cocku staci mi jen maly otvor pro PIR.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.

---