chuvicky

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:23:40 CET 2004

Verte mi ze bych si to poslouchani milerad odpustil. Pokud se ale snazim
scanovat CB pasmo a kazdy cyklus mi tam vyskoci na stejnem kanale hekani a
na chvili to zastavi tak to spis stve.

Moje PCcko vyslovene nesnasi zaklicovanou stanici. Klavesnice blika jak
kolotoc a pravidelne se mi spousti IE. Takze mam pocitac zasadne vyplej pri
vysilani. Takze sampliky urcite nebudou.

RadekCX