Riademnie krokoveho motora so spatnou vazrou

Tomáš Svoboda tsvoboda
Středa Březen 17 14:23:40 CET 2004

Je to pro jen pro kontrolu nebo by se to melo snazit polohu dorovnat,prip vymezit vule v prevodech atd.?

Dale je potreba vedet jakym zpusobem se bude poloha zadavat (z PC ??).

Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: Vida [mailto:vidar@atlas.sk]
Sent: Wednesday, November 27, 2002 9:51 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Riademnie krokoveho motora so spatnou vazrou

Dobry den

Potreboval by som riadiaci modul na riadenie krokoveho motora, ktory by spracovaval signal z linearneho inkrementalneho snimaca (pravitko). Potrebujem ma istotu, ze posun dosiel do ziadanej polohy. Pozna niekto z pritomnych niejaky modul, ktory by to bol schopny zabezpecit?

Vdaka
    Robo.

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.