Darkeri - darking

Bitovod hw
Středa Březen 17 14:23:39 CET 2004

No nevim, ale tohle se mi jako argument nezda uplne presvedcive... Jenom
proto, ze uslysim dve sousedky, jak se bavi treba "vo ty demogracyji", tak
to takhle psat do novin nebudu - prestoze jsou na to lidi zvykli...

Za mych mladych let mi vysvetlovali, ze media jsou prospesna, protoze maji
znacnou informacni a VZDELAVACI hodnotu, ale to bylo za komunistu, takze to
evidentne dneska neni pravda :)))

Pavel

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, November 28, 2002 1:33 PM
Subject: Re: Darkeri - darking

Taky jsem si myslel, ze redaktori v TV jsou totalni blbci, kdyz
neustale dokola omilaji ty stejne vecne chyby. Po rozhovoru s jednim z
nich jsem (castecne) zmenil nazor, kdy mi vysvetlil neco ve smyslu "ja
prece vim, ze je to X, ale musim rikat Y, protoze jsou na to lidi
zvykli a X by jim znelo cize a neverili by tomu". Ve svetle tohoto
vysvetleni se da leccos pochopit.

Ales Prochaska

> Nejste blbej, to jenom tem detickam zni Eiasuv ohen daleko romanticteji,
nez
> nejaky oblouk :) No a snad nechcete, aby si televize neco overovala, kam
by
> to doslo :)))

> Pavel

CT1,