USB napajeni

Miloslav Kazda miloslav.kazda

From: "VA Elektronik - Andel Vladimir ing." <vaelektronik@mirnet.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, November 27, 2002 11:38 PM
Subject: Re: prenos audio

> Zkuste na www.hw.cz najit konstrukci meho bezdratoveho mikrofonu, ted je
tam
> pro nej i prijimac. U vysilace vynechate celou NF cast, budete modulovat
> primo do varikapu. U prijimace vyhodite deemfazi a vystup budete brat
primo
> z detektoru. Snad by to nemelo delat problemy, MPX stereo jde taky do 54
> KHz.
> Andel

To neni realne, protoze prenos musi byt opticky v okem neviditelnem spektru
(z toho plyne IR). Ja bych si neco zbastlitl, ale chtel bych, jestli tu
nekdo nema neco overeneho, protoze hodne zalezi na kvalite prenosu. V
podstate je nutne prenaset podobny signal, jako leze primo z demodulatoru z
FM radia, vcetne R*DS, ktera ma nosnou na 57kHz.

        Michal