USB napajeni

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:23:37 CET 2004

> no podle meho je ve specifikaci receno, ze proste ten hub nema dat vic
> nez 500 mA, tudiz by zarizeni, ktere ma spotrebu vetsi nemelo fungovat
> vubec. Ale nedelam si iluze o tom, jak jsou specifikace a normy
> dodrzovany.
> Miloslav Kazda

Specifikace opravdu limituje u vysokop??konov?ho typu proudov? odb?r 500 mA.
Ale tyka se to jen proudu z interniho napajeni ve standardn?m provedeni. To
co ov?em rozhoduje o tomto proudu je v?dy nadproudov? senzor, kter? NIKDY
nen? sou??st? HUBu, ale naopak je to extern? obvod. A protoze tento extern?
proudovy limiter ma nastaviteln? proud obvykle v rozsazich 0 - 1000 mA, ba i
vice, je ridici vystup prekroceni proudu OC#, ktery predava signal HUBu v
southbridge, presne limitovan nastavenim uvedeneho senzoru. Jinymi slovy:
pokud si senzor nastavite na vyssi hodnotu a stabilizator napeti, ktery u
vysokoprikonoveho typu je vzdy, bude schopen dodat tyto proudy, muzete tahat
klidne 2 A ... problem nastava ale se spravou napajeni USB.
Vice o USB napajeni treba na
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=251

Preji hezky den, Simon Cihelnik