Eagle - knihocny

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 14:23:35 CET 2004

Rozdily mezi scripty pro verzi 3.1 a 4.0:

Hned na zacatku
V3.0:
Set Wire_Style 2;

V4.0:
Set Wire_Bend 2;

Potom v kazde definici DEVICE je rozdil v definici PACKAGE. 4.0 umoznuje
definovat vic package a u V4.0 musi byt definovana varianta:
V3.0:
Package 'DIL6';

V4.0:
Package 'DIL6' 'D';
V tomto pripade pri konverzi do 4.0 staci napsat ty apostrofy bez jakehokoli
znaku:
Package 'DIL6' '';
nebo pri konverzi do 3.0 ty apostrofy navic jen umazete. Dale ale musite
umazat ostatni varianty pouzdra, takze pokud je v jedne soucastce  vice
pouzder, tak si vyberte to, ktere se Vam hodi a ostatni umazte.

Doufam, ze Vam to k necemu bude. Verzi 3.55 jsem nevidel, ale myslim, ze
pomoci techto uprav bych asi uspel.

Jirka