PIR senzor

Lukáš hradlo
Středa Březen 17 14:23:34 CET 2004

Spis alarm realizuji tak, ze cely navrhnu sam a pripojim k tomu uz hotovy
ultrazvukovy snimac, co maj treba u Jablotronu. (Takhle se k tomu snad da
pripojit i uz hotove mikrovlnne cidlo.)
Uz hotove bych to koupil kvuli tomu, ze uz je to rozchozene a nejsou tam
takove problemy s falesnymi poplachy.
LK