Re: Pájení

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:48 CET 2004

Kdesi jsem na to videl navod. Byla to baterie elektrolyzeru z PVC
trubek a zeleznych plechu, celkem vtipne a jednoduse to resilo
(tehdejsi) problem usmernovani vetsich proudu. Pouzivat bych se to
bal.

Navic dnes je mozne za neprilis velke penize koupit svarecku
na butan a kyslik, maj to i v takovejch tech dum-dilna-zahrada, takze
bych to neresil.

Ales Prochaska