Re: Odpověď: Re: Sou?et v C - neni pro PIC jiny kompilator? - 51

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:48 CET 2004

> Nezlobte se, ale za "moderni" programovaci jazyk bych opravdu zadny
> z Vámi jmenovanych nepovazoval.(A nejsem sam)

> 1. Delphi neni jazyk ale vyvojove prostredi - jazyk je ObjectivePascal.
Myslel jsem samozrejme ten Pascal, nazev Delphi je mnohem znamejsi,
proto jsem ho s vedomou davkou nepresnosti pouzil.

> 2. Vse jsou jazyky urcene pro podstatne mohutnejsi cilove platformy
> nez je klasicka embedded aplikace.
Ano, mate pravdu, ADA pro '51 se blbe shani (ale jde to). Ja jsem
reagoval hlavne na tvrzeni, ze assembler dovoluje nejake to tvurci
vyziti nebo jak to bylo mineno a tento nazor jsem oponoval :-)

> 3. Vse je objektove orientovane - i kdyz je ta objektovost znacne zku...na.
Ano, je to objektove, ale to je prece v poradku. To zku..ne C++ a Javu
jsem jmenoval jen abych nerozpoutaval nejaky flame war o vyhodach a
nevyhodach jednotlivych jazyku. Sam programuju ve Flexu, ale ten jsem
nezminoval, protoze ho tu temer jiste nikdo nezna.

> 4. Java je interpreter - tezko bude mit JVM + Java pouzitelny vykon
> srovnatelny se stejnou aplikaci v "plain C"
Nekdy to nevadi. Osobne Javu nesnasim, ale pro nektere typy
programatoru je pravym pozehnanim.

> S pozdravem
> MK

Ales Prochaska