maly dotaz

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:47 CET 2004

Ja bych tohle resil asi navstevou nejakeho bazaru pres hardware,
krizove stoly (vetsinou z prislusenstvi nejake vetsi stojanove
vrtacky) tam mivaji celkem casto. Jsou sice otlucene a odrene od spon,
ale porad podstatne presnejsi nez to co prodava Proxxon - a hlavne
litinove. A vule se standardne da vymezit klinem v rybinovem vedeni i
delenou matici. Sam jeden takovy mam a nemuzu si ho vynachvalit.

Ales Prochaska