Re: Odpověď: Re: Sou?et v C - neni pro PIC jiny kompilator?

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:47 CET 2004

> [...]

> Ac je Pascal starsi, tak C je porad zadanejsi, zvlaste v pripade
> mikrokontroleru.

> //vnorene definice procedur, je to (bez generatoru kodu) hotove za
> //tyden. A kdyz se to udela chytre, pujde to temer bez pridavne prace
> //rozsirit o moduly. Jo, a taky doporucuju prevzit z Ady operatory "and
> //then" a "or else" nebo jejich ekvivalenty.

> To by nebyl problem ani v C, proste takove zvlastni C treba
> s rozsirenim o kvalitativne lepsi schopnosti z jinych jazyku.
> Ale v kazdem jazyce lze temer cokoliv udelat vice zpusoby,

V C zrovna tohle neni potreba, protoze tam se operatory takhle chapou
implicitne. Standardni and a or v Pascalu je ovsem zpravidla
nevyhovujici (neni cemu se divit, vymyslel to matematik...), nebot
vzdy vyhodnocuje levy i pravy operand, i kdyz je to zbytecne (nebo
dokonce skodlive).

To doporuceni Pascalu se tykalo hlavne toho, ze prekladace na nej je
podstatne jednodussi nez na C, byt pouhe ANSI C. Bohuzel je to v
rozporu s tim, ze vsichni pozaduji C.

> //Odhad kompilatoru jak jsem jej vyse popsal: 10,000 radek programu
> //(vazne, ono to opravdu neni slozite) + dalsich 5,000 na generator kodu
> //pro kazdou rodinu procesoru. Vcetne testovani, zahozene prace ze
> //slepych ulicek apod. je to 1 clovekorok, idealne ve dvouclennem tymu
> //primerene dobrych a zkusenych programatoru.

> Alesi, ty jses ale ostrilenej programator.
> To delaj ty roky reseni problemu.

> Marek Pavlu

Vsak ja taky pisu pascalsky prekladace pres noc :-)

Ales Prochaska