ODHLUCNENI PC

AZE eltex-km
Středa Březen 17 14:33:34 CET 2004

d?kuji za radu, hardiskov? magnet to by bylo ono z hlediska intenzity mg.
pole, ale polov?mi n?stavci se nenech? dob?e vyt?hnout (je moc tvrd?).
Slo?en?m magnet? se dos?hne intenzita men??, ne? m? ten nejslab?? (asi je to
d?no technologi? jejich v?roby), jakoby se s??tala p?evr?cen? hodnota. Nav?c
p?i p?et??en? se magnety za?nou rozpadat na magnetick? pr??ek.
V p?vodn?m dotazu jsem m?l pr?v? na mysli magnet jako v HDD ale o pot?ebn?ch
rozm?rech. Nab?dka na http://www.magnety.cz  je nepot?ebn?, proto?e dod?vaj?
feritov? magnety, kter? jsou slab? (ten z HDD ud?l? ?t?nici na prst?, kdy?
p?isko?? k ?elezu).
Jestli n?kdo v?te v?ce, dejte  mi v?d?t na majl a ne do konfery. d?ky.

Ales Prochaska p??e: