Teplotni cidlo

AZE eltex-km
Středa Březen 17 14:33:33 CET 2004

tyto probl?my byly vy?e?eny u? d?vno a jsou i legislativn? vy?e?eny
z?konem 505 metrologii. pro ur?en? vodom?ru je d?le?it?, jak? minim?ln?
a maxim?ln? rozsah pr?toku s jakou p?esnost? chci m??it, jak? parametry
m? voda /zejm?na co do obsahu a velikosti pevn?ch l?tek, jak? je tlakov?
sp?d, tlakov? r?zy v potrub?/. Klasick? vodom?ry maj? rozsah
m??itelnosti pr?toku 1 ku 1000, induk?n? 1 ku 100, a dal?? a dal??.
slu?n? web m? www.premex.sk.  pokud budete m?t z?jem, spojte se se
mnou.  auro@netro.cz

AZE p??e: