Piskani impulzniho zdroje

Číž Jan J.ciz
Středa Březen 17 14:33:17 CET 2004


No ja si myslim, ze tlumice jsou (snad ve 100%) pevne spjaty s pruzinou
(mimo gumove silentbloky - ale jejich vliv bude asi zanedbatelny)
Jedine, kde by bude doch?zet ke zkreslovani vysledku budou pneumatiky.
Cim pouzijete nizsi profil pneu, tak tim bude vliv mensi. Myslim si, ze
merenim na pruzine bude asi nejvhodnejsi. Pokud budete merit stlaceni jenom
mezi nekolika zavity,tak nemusite mit velky rozsah snimace (pokud nejsou na
voze pruziny proporcionalni).Nejjednodusi bude asi lin. potenciometr.
Vita
P.S.:odmontovat tlumice bych moc nedoporucoval
1. uz jizda z trosku "unavenyma" tlumicema je dost divoka
2. vetsina aut ma zaveseni kol na tlumici, takze pri odmontovani
tlumice vam upadne i kolo.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Ales Prochaska
Sent: Wednesday, May 22, 2002 12:15 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: mereni zatizeni naprav


Myslim, ze nemusi byt na rovne silnici, integrovanim za delsi cas se
vliv tlumicu zcela eliminuje.

Ales Prochaska

> Pokud se jedna o 'staticke' mereni - pri konstantni rychlosti na
> rovne silnici, muze uspet i mereni delky pruzin. Ovsem rychlejsi
> zmeny pohlti tlumice (anebo by se mohly na dobu mereni tlumice
> odmontovat :-).

> J. Hanzal





Další informace o konferenci Hw-list