mereni zatizeni naprav

Bures Vít BuresV
Středa Březen 17 14:33:17 CET 2004

Dobry den,

kdysi jsem stavel tachometr na kolo z nejake AR (myslim ze bylo starsi nez rocnik 96). Zapojeni se vyznacovalo tim, ze bylo pouze z jednoduche logiky a s dvema 7-mi sedmetovkami. Konstrukcne byl displej na mensim oddelenem tistaku. Celkove to bylo dost velike asi 10*7*2 cm.

Nepamatujete si nekdo o presne jakou konstrukci slo? Ja tu mam ted jeji torzo a potreboval bych schema. Zitra kdyztak poletim si sehnat CD se starsimi AR, ale mozna si nekdo vzpomene a mohl by mi schema z CD poslat. Tomuto cloveku bych byl nesmirne vdecen. Dekuji. Myslim ze konstrukce dokonce byla na titulni strane.

Honza Krejsa