Tachometr - stara konstrukce - wanted

Dee Jay mrdeejay
Středa Březen 17 14:32:56 CET 2004

prave dnes sem se na to d?val - je to rok 1995 c?slo 1 rada B

Dee Jay

----- Original Message -----
From: <barborak02@atlas.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, May 22, 2002 5:29 PM
Subject: Tachometr - stara konstrukce - wanted

> Dobry den,
>

> kdysi jsem stavel tachometr na kolo z nejake AR (myslim ze bylo starsi nez
rocnik 96). Zapojeni se vyznacovalo tim, ze bylo pouze z jednoduche logiky a
s dvema 7-mi sedmetovkami. Konstrukcne byl displej na mensim oddelenem
tistaku. Celkove to bylo dost velike asi 10*7*2 cm.

> Nepamatujete si nekdo o presne jakou konstrukci slo? Ja tu mam ted jeji
torzo a potreboval bych schema. Zitra kdyztak poletim si sehnat CD se
starsimi AR, ale mozna si nekdo vzpomene a mohl by mi schema z CD poslat.
Tomuto cloveku bych byl nesmirne vdecen. Dekuji. Myslim ze konstrukce
dokonce byla na titulni strane.